13.5.17

Co jsem se naučila

V dnešním příspěvku jsem se rozhodla uveřejnit seznam, který jsem sepsala krátce před svými osmnáctými narozeninami - seznam věcí, které jsem se za těch osmnáct let naučila.

Na yt je k nalezení spoustu videí podobného typu, tato videa mě na tuto myšlenku také přivedla. Přestože mám ráda jakékoliv sepisování seznamů, shrnutí a zhodnocení uplynulých let či dní, k tomuto nápadu jsem potřebovala jaksi dovést. 

Ač to tak nevypadá, mám z tohoto seznamu pocit, že se jedná o poměrně soukromou záležitost. A také vím, že člověk musí tvrdě dopadnout na beton, aby se něco naučil, aby si to zapamatoval, tato zkušenost je určitě zcela nepřenosná. Přesto ale věřím, že někomu, byť jen jedinému člověku ze sta, by se tohle mohlo hodit. 


1.
Každý jedinec a každá rodina mají své vlastní problémy.


2.
Nikdy neznáme všechny okolnosti jakékoliv situace.


3.
Nelze mít rád všechny a všechno, nelze umět a vědět všechno.


4.
Lidé by si měli víc pomáhat.


5.
Je důležité, co, jak a kolik jíst.


6.
Čas je neskutečně cenný.


7.
K dobrému životu kolem sebe potřebujeme dobré lidi - lidé jsou důležití.


8.
Občas se budeme cítit zle, to je třeba přijmout.


9.
Je víc než fajn umět být sám.


10.
Na světě žije strašně moc zlých lidí.


11.
Máme nárok na vlastní názor a tím pádem i na jeho projevení.


12.
Je důležitý se ptát, často a hodně.


13.
Je naprosto v pořádku mít rád sám sebe.


14.
Nakupovat nouzové trvanlivé jídlo se může hodit.


15.
Každý myslí trochu jinak.


16.
Úklid, pořádek a brzké vstávání nejsou tak příšerný věci, naopak.


17.
Muži myslí jinak než ženy.


18.
Domov a rodina jsou nedocenitelné.


2 komentáře:

  1. Ahoj a díky za inspirativní článek. Den mých 18. narozenin se již nekontrolovatelně blíží (už méně něž měsíc, ah!), tak přemýšlím často nad podobnými věcmi nad jakými se ty zamýšlíš zde. Zvláště s body číslo 4, 10 a 11 naprosto souhlasím. Jinak ti chci také zpětně pochválit fotky, co postuješ zde na blogu, jsou moc pěkné!

    Pokud bys chtěla navštívit i můj blog, adresa zde: http://tadyjeadelino.blogspot.cz/ :-)

    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a omlouvám se za tak pozdní odpověď. Nastavování techniky je trochu vyšší dívčí a já jsem přecejen ještě na střední.

      Moc mě těší, že se ti článek líbil :)
      A také děkuji za pochvalu fotek.

      Máš hezký blog, putuješ k ostatním sledovaným! :)
      A přeji hodně radostí s novou zrcadlovkou :)

      Vymazat