24.8.15

Za zdí

Poslední dobou mě čím dál více začíná bavit fotit lidi a zvířata místo statických výhledů a tak dál (get it, get it). Ne že bych s tím přestala úplně, ale dřív jsem měla tak nějak obavu z toho fotit věci, co se hýbou, co můžou protestovat anebo utéct.




Teď v tom nějak nacházím víc. Takže tady je jeden z mých pokusů. Toto je jeden ze skvělých lidí v mém životě, které jsem měla tu čest poznat, seznamte se s Martinem. Až s přáteli si člověk uvědomuje, jak je důležité mít v životě nějaký ten inside joke, že není možné dávat bez braní a naopak a že není samozřejmostí mít s kým vytvářet vzpomínky.

Nejsem profesionální fotograf. Fotím tak, jak se mi to líbí a hlavně – protože mě to baví. Takže prosím o shovívavost :) Galerie obsahuje i několik upravených fotek, znovu musím podotknout, že to vážně dělám pro potěšení a chápu, že ne každému se takové výtvory mohou zamlouvat :)

Odkaz na Martinův instagram - ZDE




























Žádné komentáře:

Okomentovat