14.12.15

Pozpátku

Mám lehce nostalgickou a vzpomínkovou náladu a to znamená jediné - vytrpí si to všichni okolo mě. Nebo alespoň vy. Díky, že zůstáváte.
Všechny tyto fotky mám uložené v jedné složce, ačkoliv jsou z různých časových období, z různých míst, focené s různými pocity. Zamýšlím se, proč vlastně fotím. 


Je to pro ten okamžik, kdy se na fotku po nějakém čase znovu podíváte, protože to je často ta chvíle, kdy jí vidíte v celé kráse? Je to pro zachycení emocí a zpětného vyvolávání? Je to prostě jen proto, že se mi to líbí? Možná, aby mi fotka něco dala, přinejlepším nejen mně, ale i ostatním. Upřímně řečeno, možná, že všechno dohromady a možná ani jedno z toho. Třeba na to jednou přijdu. 

Je zajímavé, že u většiny dole uvedených fotek si zhruba pamatuji okolnosti, náladu a lidi, co se mnou v tu chvíli byli. Je to zvláštní. 

Zanechme ale zmatených popisků. Pojďme se dívat. 





jestli jste někdy chtěli fotit vnitřek dalekohledu, teď už nemusíte 
keetch

matička Praha



další keetch





keetch no. 3


možná ... Olomouc?




keetch no. 4












kouzlo maturitních plesů

autoportrét


Žádné komentáře:

Okomentovat