15.1.17

2016

2+0+1+6 = 9

  1. Našla jsem novou lásku. Nebo spíš ona našla mě. Každopádně jsme se našli a o to tady jde.
  2. Přečetla jsem celkem 29 knih. Zmínku si zaslouží Břicho Paříže, Hmatatelný čas, Směšné lásky a Obraz Doriana Graye. A samozřejmě Sonety.
  3. Prožila jsem jedny z nejlepších prázdnin svého života, poprvé jsem byla na Moravě, poprvé jsem pila burčák, vyzkoušela jsem si manuální nastavení zrcadlovky, poznala jsem spoustu nových věcí a míst.
  4. Utvrdila jsem se v tom, že všechno chce čas a že čas je vším. A že nemá smysl chtít něco uspěchat.
  5. Podívala jsem se do Nizozemska, které mě utvrdilo v touze cestovat.
  6. Poznala jsem nové lidi různých věkových kategorií.  
  7. Zjistila jsem, že ne všude to funguje tak, jak jste zvyklí právě vy.
  8. Byla jsem šťastná i smutná a je dobře, že tohle můžu říct. 
  9. Zase jsem se trochu změnila.



Žádné komentáře:

Okomentovat