19.4.19

20

k narozeninám si dávám jeden uskutečněný nápad
třeba se dotkne i vás

trochu jinak zpracovaná báseň časosběr




přepis básně:


pokud jdem po stejným mostě
slyším kroky všech a oni slyší moje
všichni co prošli kolem
prošli mnou

všichni dnes už sedíme u jiných stolů
bez rezervace

všichni sedí na našich místech
sedíme na místě všech
sedím na místě všech
všichni sedí na mým místě

-

viděla jsem mizet před očima věci
viděla jsem mizet před očima lidi
viděla jsem mizet
viděla jsem
jsem

jsem
mizet
postupně

co bylo je a bude
bez interpunkce protože
bylo je bude
bylo je bude
dohromady
bylojebude
bylojebude
nebude
nebude
jednoubudejinak
takhleužnebude

v jinejch šuplících u jinejch stolů
do jinejch skříní a s jinými sny
budeme ráno otvírat okna
a dýchat nový světy
který doteď jenom měly být

a teď
a teď
a teď

už jsou.

Žádné komentáře:

Okomentovat