16.4.19

protější břeh


já jen že
tejden má sedm dní
ale kolik tejdnů má život

60 24 7 365
zavolej až
si najdeš čas

až si čas najde nadejde tebe

hodiny do jedný
tikají
utíkají
utichají

máš čas
máš dneska čas?
před časem jsem
měl více času

teď už nemám čas

já jen že
tejden má sedm dní
ale kolik tejdnů má život

kde se vidíte za deset let?
máte dnes čas?
najděte si na mě čas
udělejte si čas
a nemám čas
nemám čas
nemám čas
protože
čas má mě.

čas vysoko široko
visí špičatě nad hlavou
tep tepe
čas tlačí
stačí
jednou přijít pozdě
a může to být nikdy

čas nečasu, už bylo načase
ztratit čas

já jen že
máte čas?
máte čas když
pod okny slyším sirénu?

já jen že
tejden má sedm dní
rok pár set dní
den pár desítek hodin

já jen že
my nemáme život
my nemáme čas

oni
mají nás.


Žádné komentáře:

Okomentovat