25.6.19

U Práce

nevím kdo tu koho včera potkal
ale jistě vím že
když pustíš vodu
nikdo se nebude ptát
čekáš-li potopu
a když pustíš flašku na zem
i když byla na zdraví a na lásku
holubi budou ráno na zastávce žrát
sklo
čistý jako slovo
ale
rozbitý jako čin

odtud to vede napořád
furt něco říkat a pak
nikdo nic neslyší
furt něco říkat a
pak
si cpu slova do pusy
a do srdce
a zvracím cizí věty

pro tvorbu je to prý skvělý

-

už nevím jak se budit jinak
zase mám ve snech dělobuchy
znova se to učím
spát na zádech
rozumět jiným věcem
a ty rána jsou jenom moje oči
moje naražený prsty
moje modřiny

však já se postarám

vlas chycenej ve větráku říká
dej si pozor uvíznout
jde snadno
ty to chápeš
a mně píská v uších

a ty rána jsou jenom moje oči
moje naražený prsty
moje modřiny

já se postarám

ty to chápeš
a vůbec tomu nerozumíš

taky občas chodím na zelenou
ale vždycky mimo přechod.



Žádné komentáře:

Okomentovat