15.6.16

Záchranné kruhy

Líbí se mi složitý věci, na druhou stranu ale nalézám krásu v těch úplně jednoduchých. V jednoduchém oblečení, v jednoduše krásném počasí, v jednoduchém dešti, který padá směrem dolů a ne opačně, prostě v jednoduchosti.




Taky se mi líbí detaily. Znovu, detaily na oblečení, detaily na počasí, detaily na domech a ulicích, detaily na lidech. Pihy na levém lalůčku a gesta, jaká dělají, když mluví s někým cizím. A tak různě.

Ráda fotím věci, co se dají snadno přehlédnout.
Detaily.
Jednoduché věci, které dotváří složitější celek.

Ráda fotím život.

Možná jsem jen další teenager, co se snaží poeticky blábolit a hledá smysl života v trávě, jako by ho tam někdo poztrácel. Možná jsem jen další tuctový hipster.

Možná jsem ale taky tonoucí
co se stébla chytá.











Žádné komentáře:

Okomentovat