11.9.16

Melodie

Pokud vám v životě schází nějaké nové noty, fráze a melodie, možná bych vám tímto příspěvkem mohla pomoct.

Z "die Musik" přecházím na "Melodie" a uvidíme, jak to bude fungovat. Princip stejný, ale stejná já už zcela určitě ne.

Tento příspěvek bude celý o melodiích, které mi evokují léto a nedávno skončené prázdniny. Melodie, které jsem stihla tak nějak posbírat a shromáždit, které mě chytily za srdce.

Co se týče hudebních zážitků, věc, která mě ovlivnila asi nejvíc, byl Chodrock v Domažlicích (kde jsem viděla Tomia Okamuru). Tady jsem znovuobjevila MIG 21 a objevila kapelu Wohnout, která si ode mě určitě zaslouží více pozornosti. Nejbizarnější na Chodrocku byl Záviš. Jestli víte, o kom mluvím, pak se jistě usmíváte, jestli nevíte, tak si pana Záviše najděte. Otevře vám to nové obzory. Mně to otevřelo tolik nových obzorů, že něco takového nepotřebuju slyšet zase aspoň půl roku.

Pracuji na příspěvcích s fotkami z konce června až srpna, které se mi snad podaří dát dohromady v co nejbližší době. Udělalo by mi to radost, tak uvidíme. Budu se snažit, vážně.

---

Nejpříjemnější vzpomínkou spojenou s hudbou z těchto letních prázdnin je asi zpívání v autě, Shine on you crazy diamond pozdě v noci ("vypni to, nebo usnu"), seznámení s Morčaty na útěku a chvíle, kdy jsem ve velmi příjemné společnosti několika dalších lidí seděla na gauči a zhruba okolo druhé ranní hodiny jsme si pouštěli Wonderwall.
A nesmím opomenout naučené sólo z Wish you were here, které jsem využila při společném hraní s mou drahou polovičkou. A můžu vám říct - znělo nám to fakt dobře.

Hudba je neuvěřitelná věc. A navíc je to jedna z věcí, ve kterých se vyplatí se nechat ovlivnit.

Těch pár napsaných písniček a těch pár posbíraných melodií mě zase zcela jistě trochu změnilo, trochu přetvořilo, trochu dovedlo dál. A kam? To je přece jasný. Dál. A tak dál.
































Z nějakého důvodu se mi nepodařilo sem vložit videa dalších písniček, které určitě stojí za poslech. Tak tady jsou alespoň takhle:

Jerk it out - Caesars
Wohnout - Bárbíno, Díky moc

Žádné komentáře:

Okomentovat